חופשות אוגוסט של פלייצ'יפ

בעיר הנופש הקסומה "דהב" בסיני

החל מ 1730 ש"ח לאדם מבוגר ו 720 ש"ח לילד

חופשה א'

בתאריכים

14 – 08

חופשה ב'

בתאריכים

21 – 15

פעילויות ואטרקציות

קצת על המלון

חופשות אוגוסט של חברת פלייצ'יפ מתקיימות במלון "טירנה" בדהב. מלון ארבעה כוכבים מפנק ופסטורלי שיושב על רצועת חוף עוצרת נשימה באורך 600 מטרים וצופה אל הנוף הכי יפה בסיני.

במלון תמצאו חדרים נקיים ומפנקים עם מיטות נוחות ואיכותיות. בנוסף במלון ישנה בריכה ענקית, מסעדת חוף, חדר אוכל כשר שיושב ממש על קו המים, בר אלכהול, חדר כושר, ספא גדול וחלומי ועוד ועוד…

המלון בנוי בצורת ריזורט, מלא מבנים מפוזרים בשטח גדול הצבוע כולו ירוק בדשא המתוחזק היטב. המרחק בין החדרים והעובדה שאין מסדרונות סגורים עוזרים לשמור על שקט מוחלט בחדרים וכך החופשה שלכם שווה כפליים.

קצת על הכשרות

החופשות של פלייצ'יפ הן כולן בקונספט של חופשות כשרות, מה שאומר שאנחנו נדאג לכם לאוכל כשר לכל אורך השהות שלכם איתנו כך שלא תיצטרכו לסחוב איתכם דברים מהארץ וכן שלא תצטרכו להתפשר על כמויות ואיכות.

הכשרות שלנו היא כשרות חברתית. דהיינו שאין לנו תעודת כשרות רשמית אך אנו מביאים איתנו משגיח כשרות עם תעודת כשרות של הרבנות. המשגיח עובד צמוד עם הצוות המקומי, משלב ההכשרה של המטבח והכלים ועד לברירה של האורז.

חומרי הגלם הם כולם מקומיים ומאושרים לשימוש על יד המשגיח בלבד. התפריט אינו מכיל עוף או בשר ומורכב מדגים, מוצרי חלב, קטניות, לחם וכל שאר מעדנים. (החלב הוא חלב נוכרי)

החל מ 1730 ש"ח לאדם מבוגר ו 720 ש"ח לילד

חופשה א'

בתאריכים

14 – 08

חופשה ב'

בתאריכים

21 – 15